Ahad, 8 Disember 2019

AKU CUMA MEMBAWA KEBENARAN









AKU CUMA MEMBAWA KEBENARAN 


Kata nabi Muhamad S.A.W
Jika ada sesiapa yang membantah dan mempertikaikannya
Aku akan berserah kepada Allah S.W.T sahaja bersama-sama pengikutku

Kata nabi aku cuma taat
Aku cuma mengikut perintah Allah S.W.T bersama  pengikutku
Aku akan menghadap kan mukamu hanya kepada Allah bukan untuk sesiapa

Pada keseluruhannya ini
Marilah mengikut agama Islam yang benar dan diterima Allah
 Sekiranya kalian tidak mahu mengikut apa yang aku bawa ini kerana Allah.

Sesungguhnya Islam benar
Jika lain ada menolaknya tidak menjadi kerugian kepada Mu
Tetapi merekalah yang rugi Allah maha mengetahui dan melihat segalanya.

Apa pun mereka semuanya 
Akan menerima balasan sama  baik atau buruk di akhirat nanti 
Itulah sebaik-baik peringatan nabi membawanya kepada umat seluruh alam.

Oleh: Suara Pulau,
Catatan 6 30 pagi Rabu
20/November/2019 Gambar hiasan.


Tiada ulasan: