Rabu, 7 Ogos 2019

BIARKAN AKU GILA SASAU DIBUATYA





BIARKAN AKU GILA SASAU DIBUATYA

Indahnya penantian dan kesyunyian
Kurniaan buat orng sedang bercinta
Tetapi hujan lebat sudah dua hari tidak berhenti
Bagaimana aku boleh berbicara kini
Suaraku tiada kedengaran buat kekasih?

Biar aku jadi pepohon rendang sahja
Untuk melindungimu dari hujan dan panas
Bila aku berbicara kau udah mendengarinya
Biar ketenangan dan kesejukkan dni hari
Kita tetap bersama kita menghirup udara mlam.

Aku ingi mengkhabarkn tentan cerita alam
Ombak laut dan angina bayu sedang berbisik
Pasir pantai p[un menceritakan kisah kita
Mana tahu esok hujan lebat akan berhenti
Semoga kita dapat beretemu semula ke kasih ?
                                                      
Oleh Admin Muda
Catatan jam 3.45 petang
RTarikh 18hb Jun 2019

Tiada ulasan: