Ahad, 15 Mei 2022

AKU TIDAK MAMPU BERFIKIR LAGI

 






AKU TIDAK MAMPU BERFIKIR LAGI 

Maafkan daku!
Rerakan Fb yang aku kasihi
Jangan tanya aku lagi  soal kehidupan hari ini
Sememangnya aku tewas tidak mampu berfikir Panjang lagi
Biarlah mereka mengatakan aku seorang yang gagal dan tewas melawan takder ?
 
Akanku terima!
Semua ketentuan hidup ini
Kerana kekurangan dan kelemahan selama ini
Memang menjadi inti parti hak keperibadian dalam hidupku
Mengapa mesti aku mengeloh kika segala usahaku selama ini menemui kegagalan?
 
Kini Berayalah!
Buat rakan berkemampuan
Belilah apa yang patut untuk keperluan raya .
Jangan ditanya tentang aku dan rerakan yang sama nasib
Kerana dalam kehidupan yang sedikit ini terpaksa jua kita lalui dengan hati tabah?
 
 
Geletek Petang,
Bicara dihujung senja
Tanggal 17 Ramadan 1443H 
Bersamaan Selasa 19 April 2022


Tiada ulasan: