Sabtu, 15 Julai 2023

SEMALAM PUN AKU BERMIMPI LAGI ?

 








 SEMALAM PUN AKU BERMIMPI LAGI ? 
 
 
Entah kenapa
Tetiba aku erada di bawah perut gajah
Gajah besar itu cuba menghulurkan belalaunya
Di hujung belalainya itu ada kad warna putuh berbentuk love
Ia menghulurkan kepadaku aku vuba mengelak ke kiri dan ke kanan sahaja
Aku tahu kalua ianya  piajal matilaj aku tetapi ianya cuma ingin bergurau saja denganku
 
Kata Blogger
Bermimpi bermain dengan gajah itu?
Satu petanda baik anda akan dapat kemuliaan
Kesenangan dan penghormatan daripada rakan orang ramai
Mungkin ada sedikit kejayaan anda tunjukkan permaian kongsi bersama
Apa pun jangan hairan kalua itu benar ? Malah ada rajan tidak senang hati nampaknya
 
Oleh  Nuri Gegar
Catatan jam 1.30 Tengah  hari
Hari Salasa Tarikh  4 /7/2023

 

 


Tiada ulasan: